Saturday 10 October 2009

Nizar-Pas-Anwar: Zulkefly Mohammad Omar MENANG Jadi Apa? Salleh Man Kempunan YDP MAIPP

Anwar sekali lagi menunjukkan kehebatan MENGENCING rakyat apabila terbukti janji untuk menjadikan Salleh "songlap" yang menang di N11 Permatang Pasir sebagai YDP MAIPP tidak ditunaikan.

Anwar yang GAH menabur janji kepada masyarakat pencacai Pas dan pakatan HARAM pembangkang di Permatang Pasir pada PRK lepas, nyata tidak mampu mengotakan janjinya apabila Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong menghantar surat perkenan melantik bekas Pengarah Pusat Islam, Universiti Sains Malaysia, Ellias Zakaria sebagai YDP MAIPP yang baru kepada Ustaz Shabudin Yahya.

Anwar sedar kuasa perlantikan terletak dibawah kuasa Baginda Sultan tetapi dia masih lagi mahu menjadi MUNAFIK dengan menghancingkan kepala pencacai2 Pas di Permatang Pasir.

Begitu juga dengan si KAFIR yang tak sedar diri berlakon sebagai KALIPAH di Pulau Pinang. Dia juga mengesahkan kepada penduduk Permatang Pasir bahawa akan mengemukakan nama Haji Songlap dan menyokong kuat perlantikan Salleh ini sebagai YDP MAIPP.

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng mengesahkan akan mengemukakan nama calon PAS itu sebagai Yang Dipertua Maipp jika beliau memenangi pilihanraya kecil N11 Permatang Pasir pada 25 Ogos ini.

“Kemenangan Ustaz Saleh akan memberi makna pada PAS bilamana saya akan mengemukakan namanya kepada Gabenor dan seterusnya kepada Yang Dipertuan Agung untuk mengantikan Adun Permatang Berangan, Shabudin Yahya yang akan tamat tempuh perkhidmatan pada Oktober ini,” jelasnya.

“Ustaz Saleh memang layak untuk jawatan itu semua rakyat akan tunggu dan lihat perkembanganya nanti. Oleh itu, apa yang penting pastikan kemenanganya dulu dengan majoriti yang lebih besar,” tegasnya yang juga Ahli Parlimen Bagan.

Pencacai2 hamPAS di N11 Permatang Pasir telah begitu mudah digula2kan dan dihancingkan oleh dua ekor MUNAFIK ini. Puak2 ini sanggup menadahkan punggung mereka untuk disepak sesuka hati oleh KAFIR dan Pengkhianat Bangsa ini.

Disebalik perlantikan YDP MAIPP baru ini, ada juga rahmat yang terselindung di belakangnya. Allah telah melindungi wang zakat bejumlah jutaan ringgit yang di kelolakan oleh MAIPP dari jatuh ketangan puak2 songlap yang telah lama mengidamkan untuk meng "KENDURI" kan nya.

Jika di N11 si Pengkhianat bangsa Anwar dan juga KAFIR DAPig begitu mudah menghancingkan penduduk Permatang Pasir, kita tunggu apa pula yang bakal DIHANGITKAN di N31 Bagan Pinang.

Skrip2 janji dan peluru2 kencing sedang di aturkan oleh puak2 pencacai hamPas serta pakatan HARAM pembangkang di Bagan Pinang.

Adakah puak2 pencacai hamPas serta penganut2 pakatan HARAM pembangkang di N31 Bagan Pinang setaraf BEBALnya dengan yang HANCING di N11 Permatang Pasir ???

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP