Friday 27 November 2009

Saya Tidak Terlibat Pendedahan P Balasubramaniam Kata Anwar

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak terbabit langsung dengan perkembangan terbaru berhubung dakwaan P Balasubramaniam terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, kata peguam penyiasat persendirian itu.

Tahun lalu, Balasumbramaniam telah membuat akuan bersumpah mendakwa Najib mempunyai hubungan rapat dengan Altantuya Shaariibuu.

Tetapi 24 jam kemudiannya, penyiasat persendirian itu telah menarik balik akuan bersumpah tersebut dan kemudiannya lari bersembunyi di India selama lebih setahun.

Ogos lalu, dia muncul semula di Malaysia untuk mempertahankan akuan bersumpah pertamanya, dengan berkata doa diugut oleh pihak-pihak tertentu supaya mengubah ceritanya.

Peguam Balasumbramaniam Americk Singh Sidhu, dalam satu wawancara dengan Malaysiakini, menafikan Anwar ada kaitan di sebalik perkembangan terbaru itu.

"Ramai yang fikir Datuk Seri Anwar Ibrahim di sebalik semua ini. Ia tidak benar sama sekali. Anwar tidak tahu menahu mengenai semua episod tersebut kecuali apa yang mungkin beliau baca dalam blog dan di Malaysiakini," kata Americk dalam wawancara tersebut.

"Anwar tidak ada sebarang kaitan dengan pengeluaran akuan bersumpah pertama kecuali menyampaikan ucapan sebelum sidang akhbar di ibupejabat PKR Julai lalu. Saya tidak pernah berkomunikasi langsung dengan Anwar ataupun beliau atau mana-mana anggota PKR cuba menghubungi saya," tambahnya.

1 comments:

senyumkambing 28 November 2009 at 14:51  

para kawan bloger tulung kasi siar.. sabab itu roslan.. dan kalapa mawar sukak delele komen ako.tulung batol.batol

Pelik tapi betul sennyumkambing dianggap oleh Roslan mansor sebagai musuh. Setiapkomen sennyumkambing yg membongkar muslihat Roslan Mansor didelete. Beberapa komen senyumkambing dalam blog kalapa mawar.. walaupun tidak mengecam kalapa mawar, tapi roslan mansor.. didelete.

Senyumkmambing hanya mempersoalkan kejujuran roslan mansor.. kenapa setiap postingnya dalam kalapa mawar.. tidak pernah mangantam musbah.. tapi tarus manarus mangantam pandikar dan salleh said karuak.

Dalam blog kalapa mawar.. tiada nama lain yang jaguh.. hanya roslan mansor..blog kalapa mawar.. mengagung-agungkan roslan mansor.. tiada lain yang paling baik.. masti roslan mansor.

Roslan mansor ini gergaji dua mata.. sumpah mati sokong pandikar depan pandikar.. suka mati sokong datuk salleh.. masa mesyuarat bahagian.. sumpah mati sokong musbah… hingga kin sokong… sabab dato musbah salalu kasi dia duit.. sabab itu hingga sakarang sokong dato musbah.

Bini roslan.. sumpah mati.. sokong saida.. jadi roslan dan bini semua dapat. Kiri kanan dapat.

Dolu ako tak tau ini rosalan.. tapi baca-baca.. kawan-kawan blognya.. blog siti farhana, mapaitantu.. paikan kb, depu-depu.. pendakar tua, idahan.samua bunyinya hampir sama.. kasi buruk pandikar dan dato salleh.. tapi musbah tidak.

Ako komen rosalan dalam blog kalapa mawar dia delete.. sabab takot orang lain baca.. kaburukannya.. sakarang ako buat komen pada semua blog.. soal roslan.. sabab dia ini busuk hati.
Roslan ini tidak sukak lawat blog orang lain.. dia tumpuh pada kalapa mawar.. sabab di kalapa mawar.. kasih buruk dato salleh TSP.

Itu blog siti farhana,kawan roslan punya.. mungkin juga dia sendiri… menghina DSSK dan TSP.. dia juga buat sarita buruk.buruk. mengenai dssk dan TSP… tapi pru-12 lalu tiap ari ada rumah tsp di rampayan.. konon kempen.. dapat duit.. itu muar bagi duit dia tidak bagi sama rakyat.. dia makan sandiri.. kasi baik rumah.. bikin karita..

Itu musbah bagi duit dia tidak bagi.. masok pukit sandiri.

Ini roslan.. sakarang… buat banyak banyak blog.. suroh kawan-kawan.. kasih naik nama..

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP