Saturday 20 March 2010

Perlu Jemput Nik Aziz Ke Kota Belud Untuk Turunkan HUJAN

Tok Guru Hujan
Ada yang kata,doa Nik Aziz sahaja yang boleh turunkan hujan. Di Kota Bharu Kelantan baru-baru ini semasa kerja-kerja pembenihan hujan, Nik Aziz jadi imam untuk minta hujan. Kononyanya jemaah basah kuyup kerana hujan turun sebaik sahaja rakaat pertama habis dibaca. Namun yang peliknya, sebaik solat itu berakhir, hujan yang turun reda dan hingga kini hujan tidak turun-turun di Kelantan.

Kemarau yang melanda Kota Belud kini, perlu meminta Nik Aziz datang, mana lah tahu, jika Nik Aziz datang berdoa minta hujan, maka hujan akan turun seperti 16 Januari yang lalu. Ramai juga penduduk mendapat bantuan beras daripada BERNAS.

Orang-orang penyokong Nik Aziz kata, kemarau yang melanda Sabah kini,kerana Tuhan tidak memberi restu kepada kerajaan Musa Aman, manakala kemarau yang melanda Kedah, Kelantan kerana Tuhan memberi restu kepada kerajaan Pas. Pesawah-pesawah di kedua negeri itu mahukan kemarau, agar mereka tidak perlu tanam padi lagi.

Suasana kemarau di negeri-negeri Pakatan adalah mukzizat Tuhan,kerana melalui kemarau yang panjang itu, pembangunan ekonomi negeri-negeri Pakatan akan bertambah rancak, kerana negeri-negeri mereka tidak mengharapkan hujan. Negeri-negeri mereka adalah negeri-negeri industi seperti mana yang ada di Kelantan dan Kedah.

Tulisan SEKALI KETUK (muslioli.blogspot.com), menggambarkan bahawa hanya doa Nik Aziz sahaja dimakbulkan Tuhan, doa orang islam lain, tidak! Fikir-fikirkan lah

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP